loading...
باشگاه پرورش اندام پدیده
رامینه بازدید : 241 دوشنبه 1391/12/21 نظرات (0)

موسیقی یکی از راههای اعجاب انگیزی است که به واسطه آن می توانید در حین انجام حرکات ایروبیک قدرت و نیروی خود را چند برابر نمایید. اگر به موسیقی علاقه داشته باشید، با تلفیق موزیک به حرکات هوازی می توانید تمرینات مفید و ثمربخشی را داشته باشید.

رامینه بازدید : 263 پنجشنبه 1391/12/10 نظرات (0)

همه می دانند که ورزشکاران برای اینکه بتوانند به اهدافشان برسند، باید غذاهایشان را با برنامه بسیار دقیق مصرف کنند. اما درمورد بقیه ما چطور؟ شما هم ممکن است جزء آندسته از افراد باشید که 30 تا 60 دقیقه در روز را برای ورزش وقت می گذارید. آیا شما هم باید درمورد آنچه قبل و بعد از تمرینتان می خورید مراقب باشید؟

رامینه بازدید : 231 دوشنبه 1391/11/30 نظرات (0)

تمام مردم چه در ايران و چه در جهان معتقدند که ورزش از هر نوع که باشد براي شادابي و سلامتي موثر و مفيد است و کمتر کسي است که ذاتا از ورزش متنفر باشد. اکثر مردم ورزش کردن را دوست دارند ولي به دلايل مختلف اعم از کمبود وقت، مشغله زياد، تنبلي و... از آن گريزانند.

رامینه بازدید : 228 دوشنبه 1391/11/30 نظرات (0)

 

این روزها تب خوش اندام شدن آن چنان همه را گرفته که نه فقط خانم ها بلکه آقایان را هم به تکاپو انداخته است. البته تعریف اندام ایده آل از نظر یک خانم با تعریفی که آقایان از آن دارند بسیار متفاوت است. اکثر خانم ها لاغر بودن را نشانه خوش هیکلی می دانند و بسیاری از آنها ممکن است برای دستیابی به چنین وضعیت دلخواهی روزها، هفته ها وگاه ماه ها را بدون خوردن حتی یک وعده غذایی دلخواه سپری کنند

رامینه بازدید : 663 دوشنبه 1391/11/30 نظرات (1)

 

امروزه بدنسازی و پرورش اندام به یکی از پرطرفدارترین رشته های ورزشی بین جوانان تبدیل شده است و اکثر جوانانی که در این رشته فعالیت می کنند آرزو دارند اندامی زیبا و پرحجم داشته باشند. متاسفانه در بسیاری موارد برای این که در زمان کوتاه و با زحمت کم به اندام مورد علاقه خود برسند حاضرند هر کاری انجام دهند حتی اگر مصرف کیلویی دارو باشد.

رامینه بازدید : 245 دوشنبه 1391/11/30 نظرات (0)

 

کلسیم به استخوانهای شما کمک میکند تا برای ایستادگی در مقابل استرس وزن توانایی کافی داشته باشند.در افراد سالم،در استخوانها در پاسخ به ورزش کلسیم بیشتری ذخیره میگردد و در نواحی استرس تراکم بیشتری می یابد.

رامینه بازدید : 168 دوشنبه 1391/11/30 نظرات (0)

 

بعضي تمرينات بدنسازي هيچگاه از برنامه تمريني ورزشکاران حذف نمي شود. به اين خاطر که فرق نمي کند چند مدل نمونه تمرين جديد روي کار بيايد، اين تمرينها هيچوقت از مد نمي افتند و هميشه مورد استفاده قرار مي گيرند. در واقع اين تمرينات آنقدر مفيد و سودمند هستند که هميشه بايد جزء برنامه باقي بمانند.

رامینه بازدید : 258 جمعه 1391/11/20 نظرات (0)

 

زمانی فرا می‌رسد که کاملآ متواضعانه باید به اشتباهات ورزشی خود اقرار کنیم. هر بدنسازی اگر به تارخیچه و آرشیو تمرینی ‏خود نگاهی گذرا بیاندازد مطمئنا به زمانی می‌رسد که کم وبیش با مسئله مهی بنام تمرین زدگی دست پنجه نرم کرده ویا ‏می‌کند.

 

رامینه بازدید : 232 جمعه 1391/11/20 نظرات (0)

 

تنها گوشت لخم و بی چربی منبع کامل پروتئین برای بدنسازان نیست.بلکه به جای آن می‌توانید بسیاری از پروتئین‌های غیر گوشتی را در برنامه غذایی روزانه تان بگنجانید که هر یک نوبت‌های خاص خود را دارند.مهم این است که بدانیم چه وقت و چگونه آنها را به برنامه غذاییمان بیفزاییم.در این مقاله تحلیلی روی رایج ترین منابع پروتئینی غیر گوشتی داریم و اینکه چطور می‌توانیم از آنها برای ارتقاء و افزایش سطح پیشرفت کلی بدن مان استفاده کنیم:

 

رامینه بازدید : 210 یکشنبه 1391/10/10 نظرات (0)

 

هورمون رشد انسان (GH، سوماتوتروپين) محتوي يك زنجيره پلي پپتيدي واحد متشكل از 191 آمينو اسيد مي‌باشد كه توسط بخش پيشين غده هيپوفيز كه يك غده درون‌ريز است ترشح مي‌شود. هيپوتالاموس توسط هورمون آزادكننده GHRH (سوماتوكرينين) و هورمون مهار كننده SRLF (سوماتوستاتين) ترشح GH را از هيپوفيز قدامي كنترل مي‌كند.

 

رامینه بازدید : 203 سه شنبه 1391/10/05 نظرات (0)

 

ورزش لازمه زندگی است. انجام نرمش های روزانه بخصوص در سنین بالا اهمیت زیادی دارد. نرمش و فعالیت بدنی نه تنها موجب داشتن عضلات قویتر میشود بلکه استخوان ها را هم محکم تر میکند.

 

رامینه بازدید : 441 سه شنبه 1391/10/05 نظرات (0)

 

بر اساس آمار ارايه شده بيش از نيمي از افراد ميانسال از انواع مولتي ويتامين ها يا ساير مکمل هاي غذايي استفاده مي کنند که خانم ها در اين ميان گوي سبقت را از آقايان ربوده اند. به گزارش ايسنا، البته متخصصان تغذيه معتقدند غذا هنوز هم بايد مهم ترين منبع دريافت مواد مغذي باشد اما دريافت روزانه مکمل‌ها به خصوص در سنين بالا ضامن سلامت طولاني مدت است. در واقع مکمل هاي غذايي براي پر کردن شکاف‌هاي تغذيه‌اي مناسب هستند.

 

رامینه بازدید : 227 پنجشنبه 1391/09/30 نظرات (0)

چه تعداد از شما پیش از شروع ورزش های روزانه خود حرکات کششی انجام میدهيد؟ اگر جزء ورزشکاران فصلی هستید باید بگویم که احتمالا هیچ کدامتان چندان تمایلی به انجام حرکات کششی ندارید . بیشتر افراد این حرکات را به این خاطر که تصور می کنند هیچ گونه فایده و اهمیتی نداشته و تاثیر چندانی بر روی بدن نمی گذارند، انجام نمیدهند.

 

رامینه بازدید : 134 پنجشنبه 1391/09/30 نظرات (0)

 

داشتن اطلاع در مورد مقدار انرژی غذاها بسیار مهم است و گاهی همین اطلاعات بیش از رژیم غذایی به شما کمک می کند. باید بدانید که غذاها دارای مواد مختلفی هستند. بعضی از این مواد می توانند در بدن بسوزند و به انرژی تبدیل شوند.

 

رامینه بازدید : 172 سه شنبه 1391/08/30 نظرات (0)

 

نرم افزار قدرتمند PalvajarviSoft Barbell  برنامه بسیار مفید برای کسانی که ورزش بدنسازی و پرورش اندام رو دنبال می کنند است. این نرم افزار امکانات بسیار زیادی دارد و برای گوشیهای دارای سیستم عامل سیمبیان ۳ طراحی شده است...
رامینه بازدید : 181 یکشنبه 1391/08/14 نظرات (0)

 

داشتن خواب بهتر، استخوان‌های محکم‌تر، سیستم هاضمه قوی‌تر، افزایش سطح انرژی بدن، قوی‌تر شدن عملکرد قلب و ریه‌ها، گردش بهتر خون در بدن و چندین مزیت دیگر همگی حاکی از تأثیرات مثبت اجراء تمرینات ایروبیک می‌باشد. ضمن اینکه تمرینات ایروبیک (هوازی) به خروج بهتر اسید لاکتیک از بدن کمک می‌کند.
رامینه بازدید : 51304 سه شنبه 1391/08/09 نظرات (0)

هترین حرکت برای افزایش حجم بخش داخلی عضله لاتیسیموس (زیر بغل )است .بخش خارجی و میاین نیز به مقدار جزئیتحت فشار قرار میگیرند. عضلات دو سر بازویی ،براکیالیس ،ساعد ،ذوزنقه ای و دلتوئید نیز ضمن انجام این حرکت تحت فشار قرار میگیرند. در ضمن این حرکت را میتوان با دمبل هم انجام داد.

رامینه بازدید : 30212 سه شنبه 1391/08/09 نظرات (0)

عضله سینه از عضلات برزگ بدن محسوب میشود.به هنگام تمرین این عضله سرشانه و پشت بازو تحت فشار زیادی قرار میگیرند،و تمرین دادن این عضلات قبل از تحت فشار قرار گرفتن سینه امری غلط است.از مهمترین و معرفترین حرکت برای افزایش حجم این عضله...

رامینه بازدید : 190 سه شنبه 1391/08/09 نظرات (0)

خوردن مدل نادرستي از کربوهيدرات در زمان نادرست مي‌تواند به تلاش‌هاي عضله‌سازي‌تان لطمه وارد کند. براي آنکه متوجه شويد از چه کربوهيدرات‌هايي در چه اوقاتي از روز استفاده کنيد مقاله‌اي ساده و مؤثر تهيه شده که مي‌توانيد به‌راحتي از آن بهره ببريد.

تعداد صفحات : 10

درباره ما
به نام خدا این تارنما متعلق به باشگاه پرورش اندام پدیده در شهر خرم آباد استان لرستان با مدیریت رامینه می باشد. این وبلاگ سعی دارد که اطلاعات مفیدی در مورد ورزش بدنسازی در اختیار بازدید کنندگان قرار دهد. لطفا ما را با نظرات سازنده خود در هرچه بهتر شدن این وبلاگ یاری کنید. پست الکترونیک: gymp.ram@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد وب پدیده
    آمار سایت
  • کل مطالب : 295
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 125
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 596
  • بازدید ماه : 281
  • بازدید سال : 12,369
  • بازدید کلی : 471,103