loading...
باشگاه پرورش اندام پدیده
رامینه بازدید : 192 یکشنبه 1392/03/05 نظرات (0)

انجام هر فعالیت بدنی با آسیب همراه است اما ورزشكار می تواند با افزایش آگاهی و اطلاعات خود در ارتباط با انواع آسیب های ورزشی میزان احتمال بروز آسیب را كاهش داده و حتی دوره درمان را كوتاه كنند.

رامینه بازدید : 277 یکشنبه 1392/03/05 نظرات (0)

وقتی مفصل بیش از دامنه حرکتی طبیعی خویش تحت فشار قرار می‌گیرد، آسیب رباط اتفاق می‌افتد. پارگی رباط ممکن است فقط از پارگی تعدادی از تارهای آن تا یک پارگی کامل ایجاد شده باشد. از نظر تعریف ، آن است که قستمی از رباط پاره شده ، ولی اندازه آن به حدی نیست که در استحکام مفصل تاثیر بگذارد و به سه نوع A ، B ، C تقسیم می‌شود.

رامینه بازدید : 222 شنبه 1392/03/04 نظرات (0)

روانشناسی ورزش به ما کمک می کند تا بتوانیم رفتار ورزشکار را پیش بینی کنیم .عملکرد تحت تاثیر عوامل روانشناختی و زیست شناختی متعدد می تواند بسیار متغیر باشد.امروزه بسیاری از روانشناسان ورزش تا اندازه زیادی به صورت تخصصی عمل می کنند برای مثال ، برخی از روانشناسان ممکن است در حوزه انگیزش تخصص پیدا کنند و در حوزه انگیزش به پژوهش بپردازند مربیان را در زمینه انگیزش آموزش دهند و احتمالادر زمینه بهبود انگیزش به ورزشکاران کمک کنند .

رامینه بازدید : 168 شنبه 1392/03/04 نظرات (0)

روانشناسان ورزشی از فنون اندازه گیری و راهبردهای مداخله برای کمک به افراد جهت دستیابی به عملکرد بهینه استفاده می کنند عوامل انگیزشی ، مثل تنش ، اضطراب ، استرس و انگیزه نقش مهمی را در روانشناسی ورزش ایفا می کنند عوامل متعدد شخصیتی نیز بر عملکرد ورزشکاران تاثیر گذارند و سرانجام خانواده و شرایط اقتصادی نقش بسیار مهمی را در روانشناسی ورزش بازی می کنند.

رامینه بازدید : 178 شنبه 1392/03/04 نظرات (0)

آیا تا به حال به عنوان یک ورزشکار برایتان پیش آمده است که تکنیک و یا فنّی را در سالن تمرین بخوبی و بدون هیچ عیب و نقصی انجام می دهید امّا همان تکنیک را در مسابقه و یا یک موقعیت رقابتی به بدترین شکل ممکن به اجراء در می آورید؟!
و هر چه بیشتر بر روی اجراء تمرکز می کنید نمی توانید آنطور که باید و می توانستید آن را به انجام برسانید.

رامینه بازدید : 1002 یکشنبه 1392/02/08 نظرات (1)

هشدار! این ۹ توصیه تنها برای افراد لاغری است که به دنبال کسب حجم عضلانی بوده و در این راه موفقیت کمی‌را بدست آورده اند یا شکست خورده اند و دیگر امیدی برای کسب وزن ندارد.شاید شما هم برای افزایش حجم عضلانی و بدست آوردن وزن دست به هر کاری زده باشید و تمام وقت مشغول خوردن باشید اما دریغ از افزایش وزن حتی 1کیلو!

رامینه بازدید : 542 یکشنبه 1392/02/08 نظرات (0)

اگر شما هم جزء کسانی هستید که با شروع تمرینات بدنسازی وسوسه می‌شوید تا رژیم‌های غذایی خود را تغییر داده و رژیم‌های جدیدی که اصولا دارای مقررات سختی است را به اجرا بگذارید.

رامینه بازدید : 182 یکشنبه 1392/02/08 نظرات (0)

پروتئین‌ها مانند بلوک‌های ساختمانی هستند،همانطور که بلوک‌های ساختمانی باعث ساختن ساختمان می‌شود،پروتئین نیز باعث رشد و ترمیم بافت‌های ماهیچه ای می‌شود.ماهیچه‌ها در تمامی‌فعالیت‌های روزانه ما حضور دارند و هر فعالیتی که ما انجام می‌دهیم باعث تجزیه آنها می‌شود بخصوص در مورد ما که به تمرینات مقاومتی بدنسازی می‌پردازیم.

رامینه بازدید : 270 یکشنبه 1392/02/08 نظرات (0)

این مکمل نه تنها برای پرورش اندام کاران تاثیراتی باور نکردنی به دنبال داشته است بلکه برای دیگر رشته‌های ورزشی از قبیل دوچرخه سواری،دو میدانی،کشتی و دیگر رشته‌ها تاثیرات مطلوب و مناسبی را نشان داده است.

رامینه بازدید : 328 سه شنبه 1392/02/03 نظرات (0)

جنبه‌ های مختلف تناسب ‌اندام هوازی با اطلاعاتی که درمورد تست ‌ها و تمرینات محتلف و امثال این ارائه می‌شود، مدنظر قرار می‌گیرد. اینکه فرد چطور باید وارد این فعالیت شود هم مسئله پراهمیتی است.

رامینه بازدید : 216 سه شنبه 1392/01/27 نظرات (0)

هنوز هم بین خیلی از مردان بدنساز روشهای غیر اصولی تمرینی دیده میشود ( که شاید متداول ترین آنها انجام تمرینات هوازی طولانی قبل از کار باوزنه باشد ) بنابراین عجیب نیست که اشتباهات بیشتری در باشگاههای فیتنس و بدنسازی خانمها وجود داشته باشد .

رامینه بازدید : 223 یکشنبه 1392/01/11 نظرات (0)

هر ورزشكاري در طول دوران ورزشي، دچار آسيب‌ديدگي‌هاي جزيي تا شديدي شده است. البته در بهبود آسيب‌ديدگي‌هاي ناشي از ورزش عوامل متعددي تاثيرگذار مي‌باشند كه تنها يكي از عوامل مي‌تواند تغذيه باشد، بايد به اين نكته توجه داشت كه تغذيه مناسب نقش مؤثر خود را بيشتر در دوران بازتواني بعد از آسيب‌ديدگي ايفا مي‌كند.

رامینه بازدید : 232 یکشنبه 1392/01/11 نظرات (0)

آب یکی از اساسی ترین نیازهای یک انسان همچون اکسیژن برای زنده ماندن میباشد .بی شک مصرف نادرست از آب همچون بی آبی زیاد در زمان تشنگی  شدید یا مصرف زیاد آـب در بیماریهای کلیوی میتواند اثرات بسیار مخربی در سلامت و زندگی انسان بگذارد .این مسئله مورد ورزشکارانی که دارای تمرینات منظم میباشند بیشتر خود را نمایان میسازد.

رامینه بازدید : 286 پنجشنبه 1391/12/24 نظرات (0)

مهمترین  عنصر در  بدنسازی برنامه ریزی است. برنامه ریزی غذایی، با افزایش  میزان کالری(و  یا در  صورت  لزوم با کاهش کالری) و پروتئین و ویتامینها، مواد  اولیه  لازم  را  به  بدن  میرساند. در این  مرحله  از بدنسازی استفاده از مکملهای غذایی بسیار رایج است.

رامینه بازدید : 511 چهارشنبه 1391/12/23 نظرات (0)

یک حرف-زدن عادی نیاز به درگیری 72 عضله  مختلف  دارد. مغز انسان حدود 100 بیلیون سلول  عصبی  و  بدن ما حدود 60 هزار مایل عروق خونی در خود دارد.  پس نیاز چنین  سیستم گسترده و پرمحتوایی به مکمل-های غذایی مسئله چندان عجیبی به نظر نمی-رسد.

رامینه بازدید : 266 دوشنبه 1391/12/21 نظرات (0)

شما همین الان تمرینات ورزشی خود را به پایان رسانده اید و در عضلات خود احساس فشار می کنید. به این دلیل که به سختی تمرین کرده اید به خود تبریک می گویید و به این فکر می کنید که تا چه حد می توانید نیرومند تر از گذشته ظاهر شوید. اما چیزی که فراموش کرده اید یکی از نکات کلیدی تمرین مناسب می باشد.

رامینه بازدید : 259 دوشنبه 1391/12/21 نظرات (0)

روزی که شما به بیرون از خانه می روید و به شدت ورزش می کنید، باعث می شوید ماهیچه هایتان در طی ورزش احساس سوزش کنند. این سوزش نشان می دهد، عضلات شما در حال تخریب شدن هستند. روز بعد، احساس درد عضلانی می کنید، چرا که ماهیچه ها تخریب شده اند و نیاز به بهبود مجدد دارند. دانشمندان این فرآیند را DOMS یعنی “درد عضلانی تاخیر یافته” می نامند.

تعداد صفحات : 10

درباره ما
به نام خدا این تارنما متعلق به باشگاه پرورش اندام پدیده در شهر خرم آباد استان لرستان با مدیریت رامینه می باشد. این وبلاگ سعی دارد که اطلاعات مفیدی در مورد ورزش بدنسازی در اختیار بازدید کنندگان قرار دهد. لطفا ما را با نظرات سازنده خود در هرچه بهتر شدن این وبلاگ یاری کنید. پست الکترونیک: gymp.ram@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد وب پدیده
    آمار سایت
  • کل مطالب : 295
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 125
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 582
  • بازدید ماه : 267
  • بازدید سال : 12,355
  • بازدید کلی : 471,089